FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)

Adresat: 123Łazienka, Sochaczewska 96B, P3 Logistic Parks, Hala 17, 05-870 Błonie-Wieś | [email protected]

Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:

Adres Klienta:

Nr telefonu Klienta:

Adres e-mail Klienta:

Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:

  • adres pocztowy:

  • adres e-mail:

    Reklamacja dotyczy:

  • umowy sprzedaży z dnia towaru:

  • umowy o świadczenie innej usługi:

  • inne:

    Data stwierdzenia przyczyny reklamacji: Opis problemu:

    Żądanie reklamacji:

  • usunięcie wady towaru lub usługi

  • wymiana towaru na wolny od wad

Sprzedawca informuje, że:

  • obniżenie ceny towaru

  • odstąpienie od umowy

Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać

dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru niezależnie od uprawnień wynikających z ewentualnej gwarancji.

Podpis składającego:

FAQ
Jak złożyć reklamacje?

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, nasz dział reklamacji skontaktuję się z Państwem.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

W celu zgłoszenia chęci zwrotu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK, po zapoznaniu się ze zgłoszeniem nasz konsultant udzieli wszelkich informacji na temat możliwości dokonania zwrotu.

Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Z jakich metod płatności mogę skorzystać w sklepie?

Wszystkie dostępne metody płatności dostępne są pod tym linkiem lub podczas procesu zakupowego.

Jakie są koszty i czas wysyłki wybranego przeze mnie produktu?

Informacja na temat dostępnych sposobach i kosztach wysyłki, dostępna jest przy każdym z produktów. Natomiast wszystkie dostępne w sklepie metody dostawy oraz płatności dostępne są pod linkami: Metody dostawy oraz Metody płatności

Czy jest możliwe otrzymanie rabatu na zamówienie?

Na bieżąco dokładamy wszelkich możliwych starań, aby ceny dla naszych Klientów były najkorzystniejsze. Dodatkowe rabaty są rozpatrywane indywidualnie przy kwocie powyżej 10 000 zł. Oferujemy również zakupy hurtowe, zainteresowanych Klientów zapraszamy do kontaktu z działem hurtu i inwestycji pod adresem e-mail: [email protected]